Så jävla häftigt.

Jag träffade en gång en snubbe som påstod att hans bror, eller vad det nu var för släkting, hade varit med som dansstatist i den här videon, vilket vi kom överrens om var det coolaste en vanlig människa någonsin kan ha gjort. Verkligen, jag har hellre en cameo i den här videon än en livstidsförbrukning av läderjackor. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än sjukt mycket tatueringar och attityden plus historierna att backa upp dom. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än tio magiska år till innan jag fyller 25, som jag kan fylla med häftiga erfarenheter. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än 1.000.000 förföljare på twitter. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än en Chevy Suburban. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än hela T-Pains garderob. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än 10000 kronor. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än superkrafter som inte handlar om flygning. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än en iPhone 4. Jag har hellre en dans-statist-cameo i den här videon än den veckas vinstlott på Bingolotto. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än mängder och mängder av backar Trocadero i min ägo. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än T-Pains telefonnummer i min mobiltelefon. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än en licens att döda. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än ett sjätte sinne. Jag har hellre än dans-statist-cameo i den här videon än, ja venne. Jag kommer inte på nåt mer.

Den enda vi just då kunde komma fram till var coolare än någons som varit dansstatist i den här videon var Ross, Diana Ross son, eftersom han bjöd på spriten. Sen svor vi åt att de spelade techno och söp lite till.

4 thoughts on “Så jävla häftigt.

Kommentera

