Tredje Husalah posten breh

Han rappar så jävla mycket om hur snygg han är. Vad säger ni? Nu när ni ser bilden

Det blir inget exempel på det den här gången, men jag eller Per-Elvis kommer lägga upp lite sån skit så småningom. Den här gången ska ni börja med att lyssna på en av mina gamla favoritsånger med Husalah Sellasie. Jag kom att tänka på Reason Why när jag läste Ondas förra inlägg, om Husalah’s sataniska flow och inlevelsen som bara kan matchas av Lil Wayne. Sången handlar ju inte om ett skit, bara en massa drammel och skit om hur jävla riktig han är och lite scenarier där han beskriver hur lätt det skulle va för honom att ta kål på jävlarna, hur rädda de är när han glider upp i sin merca. Över en jävla rock’n’roll basgitarr, tror jag, jag kan inte instrument. Så som det här låter, alltså, som Onda säger, det finns INGEN som är i närheten just nu, och jag tillägger, det gjorde det knappt för fyra år sen heller. Ta och lyssna.

Husalah – Reason Why (2006)

Nedan här kommer bonusen, ni får lära känna Husalah’s personlighet lite genom att se två videos, från youtube, från början extramaterial på nån Demolition Men dvd. Först ser vi Husalah hoppa över sin merca. Nedanför det ser vi ett bidrag från Ghetto Olympics.


Kommentera

