Garden Blocc style

>
När jag berättade för min tok Anta-b att det finns en grym rappare som heter Mr Doctor garvade han mer än när han såg Chingo Blings röda boots med NIKEloggan. Han hade så klart rätt, det är ett djävulskt roligt MC-namn.
Sacramentorap är ett helt kapitel för sig. Jag menar Brotha lynch hung, X-Raided, C-bo, den där onskefulla basen med 808 hihat som smattrar i bakrunden och ofta helt utan refräng. Blair Witch Project in the ghetto, Cannibal Ferox, Zombie 1-3 plus lite Tek-9smatter och vi är hemma på 24th Street. Så tok att jag vet metalfolk som bara älskar att tända en chillum, luta sig tillbaks å vagga huvudet sakta till Lynch Hung.

Mr Doctor är en bra början om man vill in i Sacramentorap. Bloccstyle är en klassiker för mig, kanske för att beatet är ultrakommersiellt jämfört med det vanliga Sacramento”vi äter bebiskött och snortar din aska”beatet.

Hela den här plattan e grym, här e en låt. Brotha Lynch lägger en sinnessjuk vers å Mr Doctor gör klart me!
( det finns en video till den här låten, kan nån styra upp den i hyfsad kvalla måste den upp här toks)
Mr Doctor-bloccstyle feat Brotha Lynch Hung

2 thoughts on “Garden Blocc style

  1. Så jävla fett! Att vi har väntat till nu med Sac-skiten alltså. Det är så jävla speciellt.
    Ska lyssna på Hollow Tips nya album i veckan hade jag tänkt..
    Hittade den här youtube-varianten på videon förresten, inte så bra kvalle

Kommentera

