Gardener of Human Happiness

J Stalin, ja herresatan vad ska man säga? Västra Oakland, upptäckt av Richie Rich och 3 äpplen hög.
Jag slogs en gång med två extremt kortvuxna sydamerikaner på ett hotellhem så jag har personliga erfarenheter av hur hårda småväxta kan vara. Eftersom alla över 170cm alltid ser ner på dom så föder det ett hat som i det här fallet smattrade över min underkropp i form av 20-30 hemkokade kung-fu sparkar. Jag sänkte den ena snubben men fick till slut låsa in mig i min kvart å planera hämnden medans det sparkades hela kvällen på min dörr. Det blev aldrig någon hämnd men jag lärde mig nåt och fick en absolut respekt för J-Stalin. Yes han har tagit sitt namn från Josef Stalin, han är jävligt kort och jag vill inte bråka med honom. Han är en av mina absoluta favoritartister och släpper bara bra skit hela tiden. Kolla in mina bästa J-Stalin låtar å leta vidare själv tok!

Från Gas Nation 2008 sorgligt underskattad.
j-stalin-millionaire_status_(feat._r.o.b)

Tillsammans med Guce, hela plattan är bra som ni säkert vet
01 – Guce And J-Stalin – Get Off My (feat. T-Nutty)

Den här e med på Guce-Guce Valentino mixtapen, jag lyssnar på den här autistiskt 20 gånger om dagen.
J-Stalin-got to go

2010, Prenuptial Agreement, alla diggar Everyday My Birthday. Jag väljer stolt den här.
J Stalin – Neighborhood Stars (feat. Too Short & Mistah FAB)

5 thoughts on “Gardener of Human Happiness

  1. Haha, jag har kört ner till Småland för jobb och häng.
    Jag plockade fram två just två köpskivor att ha som bilmusik, Gas Nation och Prenuptial Agreement.. Att jag glömde dom på ett bord hemma är en annan sak, lustigt ändå..

    Har han börjat få en hostmedicin-belly där på bilden? Ser ut så nästan..

    (jag taggade J-Stalin och Livewire på den här förresten hope you don’t mind onda)

Kommentera

