Insnöad

Halva Rågsved är nersläckt, strömavbrott.
Höghusen ser ut som i Fallout 3, månen är typ helt full och nån sjuk djävul skjuter vanligt folk i Sveriges näst bästa stad. Jag har tre liter vin, Dj Bernskort och en rambokniv.
Ok, om jag tittar ut och ser Rose Tattoo´s sångare i hockeymask sladda i en beach buggy utanför är jag redo. Fuck you och jag har musik så det räcker till 2012 med!

Jag har snöat in på 9 Lives Klick ikväll. Kassett från 1992, Oakland Bay area. Vet inget om dom förutom att jag har sett -Caught Slippin’ på nån gammal samling. Fet låt.
Men höjdpunkten är-East Oakland Hoe’s, å tok va jävla bra. När apokalypsen kommer har jag ett dieselaggregat så jag kan grilla kött och dundra den här låten högt som fan. Precis så högt att den överröstar alla hungriga barn som kastar sylvassa boomeranger efter mig och Bernskort så fort vi skördar vår hampa.
Jag lägger ut instrumentalversonen av den åxå. Imorgon ska jag spela in med STHLM INKASSO och jag kommer tvinga dom å lägga en freestyle över -Hoesumental beatet.

Om du vet nåt om 9 Lives Klick va inte blyg, hör av dig jag vill veta mer.
Caught slippin har ett långt intro men du pallar det tok för det är så funkit när de kommer igång.

9 Lives Klick- Caught Slippin’<

9 Lives Klick- East Oakland Hoe’s

9 Lives Klick- Hoesumental

Kommentera

