I Fxcks With My Young Nxxxas Too Man

Detta är omslaget till The Jackas ”street-album” The street Album från 2008 som bl.a. innehåller Hugos favoritlåt från 2007, Aspen. Men det är låten alldeles innan den som är min favoritlåt från, om inte hela 2007 (jag minns inte riktigt 2007), så åtminstone just den här (gatu-)skivan, en låt som heter Addiction. Lyssna:

The Jacka – Addiction (prod. av Yong L)

Jag har lyssnat på den våldsamt många de senaste tre åren, man måste nämligen lyssna på den många gånger eftersom den är så frustrerande jävla kort, det är bara en vers från Jacka omgiven av lite snack från Big Von, som ger en shoutouts till alla som hoppat av skolan, vilket är exakt the type av shit som jag inte borde lyssna på just nu, eftersom jag sitter med en tenta. Men alltså, beatet, Young L har liksom ba ”Äh palla göra världens mest nyskapande space-age-futuristic-slap som jag brukar, ja tänker ba loopa den här grejen o lägga lite feta trummor” o så blev det hur bra som helst. Oops.

2 thoughts on “I Fxcks With My Young Nxxxas Too Man

  1. Shu.. Helt sjuk platta ju. utan tvekan hans bästa.
    Addiction är ju helt överfet. Men du har rätt. Den är för kort.
    De har gått på repeat nu i 4 dagar..
    JAg tycker man får en stark känsla att Jacka och Dj BurnOne borde göra ett tape tillsammans när man lyssnar på the street album.

    Anyhow.
    fet post.
    Peace

Kommentera

