Domo-Kun, vad fan betyder det?

Snören till brillorna.

Young L – Overdrive

Ja så kom hans mixtape. Jag har lyssnat på det en gång bara, den andra nu. Jag sitter och pluggar och borde inte skriva nåt här. Så allt jag kommer göra är att säga helvete. Vilka jävla beats. Vilken jävla musik. Huga. Jag är verkligen glad att han slutat göra tråkiga mixtapes som de som kom 08-09. När han försökte låta som Lil Wayne, när han gjorde långsam musik som kändes sömnig och långsam. Det fanns godbitar då också visst, men det här är bättre.

På den tiden släppte Young L mixtapes som hette nånting med based, det verkar som att han har accepterat att det som är based inte längre är samma sak som det han gör. Även om det är en del som känns rätt based här. Jag gillar fan det här tejpet bättre än hans förra tejp som var skitbra. Det här är alltså bättre än nånting som var skitbra.

Ja och mixtapet är gratis och det går att ladda ner här nedan.

Han har för fan en hårig keps på sig. Mer utmärkande detalj en det där smycket om ni frågar mig.

Young L – Domo-Kun The Mixtape
1. Swag (Skit)
2. Loud Pockets
3. Domo Style
4. Respect My Dick
5. Pound
6. Aww Man
7. Bottle of Rose’
8. Conscious Minds
9. Overdrive
10. Brand New Bitch
11. Tucan Sam
12. Watch How I Do It
13. Sex is Dope
14. Water Ride
15. Right There
16. Sing 2 U
17. It’s Your World

One thought on “Domo-Kun, vad fan betyder det?

Kommentera

