ny NHT Boyz

em>Hur gör gräsbrukare när de är förkylda? När det börjar bli raspigt i halsen och så, röker de ändå? Jag brukar ju va osugen på vin när jag är sjuk, blir det så för gräsbrukare också?

Nu är det för fan dags att jag skriver nåt. Jag har ju en annan post typ klar, ska bara kolla lite mer på den. Det är en intervju med ena halvan från Oaklandg-gruppen The Delinquents, Vidal White. Men tills dess, lyssna på NHT Boyz nya sång. De har med nån sorts reaggae-sångare, vilket ju brukar va ett säkert sätt att göra en sång typ Aceyalone-dålig. Men här går det ändå rätt okay. Då är det alltså två akter inom rapp som kan göra det bra, Baton Rouge rapparen Kevin Gates och NHT Boyz. Vi ser fördjävla mycket fram emot deras nästa projekt. Hoppas vi inte behöver vänta typ tre år som mellan deras förra mixtejps…

Nu ska jag iväg och se G-Side i Malmö, och apropå det, ST 2 Lettaz från G-Side har gjort en sång med den hyllade men ganska tråkiga San Francisco-rapparen Davinci. Den är fät. Fett. Lyssna. Det är alltså en sång av den kanadensiska producenten Lunice.

Lunice – Get Her High Ft ST 2 Lettaz & Davinci

Kommentera

