Alla hyndorna gör det, Ja pallar inte ens

Det är alltså inte två Kreayshawn i videon, den andra som ser likadan ut är Kreayshawns syrra, V-Nasty, även hon en rivig jävla rapper.

Ni minns väl Kreayshawn som Bayonnaise skrev om för massa tid sen. Jävla häftig rapper. Eller, en viting, hänger med superhårda Oakland-rappare som DB The General. Hon gör massa musikvideor, det är det som är hennes främsta kvalitet fast att rappen syns mer. Precis som att Puff Daddy egentligen främst är en rätt bra dansare men är kändare för att han också var ihop med Jennifer Lopez (obs gillar Puff men det var kul att skriva så, för mig). Hon debuterade i alla fall med den här sången på SXWX eller vad det heter, den där musikfestivalen i Austin. Nu har hon gjort en video till sången, den kom för säkert två dagar sen!

För jävla fett, alltså det här är ju skämmigt att gilla i många kretsar skulle jag tro. Men helvete jag skiter i vad fan ni säger, det här är en vågig sång. Jag är lite småkär i henne, röker gräs gör hon också precis som de coola kidsen. I mängder! Hon är häftig, det vågar jag påstå. Nä, det mesta hon gjort är väl så där va men ibland får hon till det.

Och, sån här kanske lite hipstrig(?) rapp fick mig att tänka på en annan viting från bukten som har gjort en sång som jag lyssnar på ibland. Det är en skäggig jävel, han är inte så bra på att rappa, men som han själv säger, det spelar fan ingen roll i hans fall. Wallpaper heter han, och sången heter nånting som börjar med en fyrkant. Det handlar om att vara full och partaja. Party! Den här skäms jag mer för att jag gillar dock. Beatet är lite töntigt.

Jävla kul fest.

5 thoughts on “Alla hyndorna gör det, Ja pallar inte ens

  1. 1. hehe hynda. classic 90-tals översättning från nån jävla sitcom. mkt kul!
    2. asså jag tyckte att den där sången va så himla bra!!!! det bästa hon gjort någonsin
    3. meeeen. jag har fortfarande svårt att ens titta på henne. liksom musse pigg-öron? wtf? vad är det där för röra? så där många färgglada accessoarer kan man omöjligt bära upp på ett snygg sätt. och den där tjejen hon hänger med ser ju ut som random beyond retro-offer, whats up with that?
    4. e hon lesbisk?

  2. 1. jag lärde mig bara för typ två år sen att bitch = honhund = tik = hynda, fortfarande kul!
    2. det är lätt den bästa hon gjort, hon har ju inte gjort så mkt bra innan, mest spännande.
    3. jag gillar att hon har en kedja mellan örat och läppen, var det inte vi som pratade om det? jag tror de e typ beyond-retro offer, men det är väl coolt där.
    4. jag vet inte, hon brukar göra porr-giffar på sin tumblr med mycket snoppar i alla fall, hon säger hoes on my dick, men det betyder ju inget.

  3. wallpaper var fan rolig… i små doser. men liksom kreayshans video så känns det som om det är på skämt allting. hur skulle du själv reagera ifall en 1,5 m lång mussepigöronkläd kvinna med stora färgglada kläder säger att hon ska fuck you up? ska man skratta eller gråta liksom. låten är dock sjukt catchy. Peace!

Kommentera

