#SELFMADE BO$$ B’!%#

Som Tupac är Thug Angel både en bov och en ängel.

Nu när jag har semester utan internet och så där har jag lite tid att lyssna på musik som jag typ glömt att jag laddat ner.  Jag har liksom inte kontakt med ny musik alls som jag vill. Jävla Damey från Dilligentz har släppt sitt första soloprojekt och det vill jag höra, Roach jävla Gigz har släppt nåt nu tror jag och det vill jag höra. Sen skickade Cuddie en skiva med antagligen jävla fet skit från San Diego som jag vill höra. Men det går inte jävla Internet alltså. Jag lyssnade till och med på shuffle på allt ja har för ett tag sen. Det gör jag aldrig!

Keak Da Sneak – Stuck With Chu (Ft Thug Angel)

Det var kanske där jag hittade de här sångerna ni lyssna på nu (om ni tryckt på Play än). Eller så var det i mappen Bayonnaise Trial jag återhittade Thug Angel. Där jag slänger inte lite skit som jag kanske kanske inte kommer lyssna på och kanske kanske inte kommer gilla och må eller må icke skriva nåt om. Till exempel den här rapparen Thug Angel som dök upp och dödade en sång på Keak Da Sneaks alldeles egna Tonite Show. Fan vad hes hon låter haha har hon ätit sandpapper till… Nä så där uttrycker jag mig inte. Hon låter gangsta i alla fall pga; (1) Hecka hes röst, (2) Säger att hon är en Bad Bitch, (3) (sist men inte minst) hon avslutar versen på den här Keak-sången med ”google my name”, och det faktum att man typ hittar inget när man googlar hennes namn gör henne gangsta. Typ gangsta att säga ”google my name” utan att ha en datanörd-profilerad internet profil.

Kanske stämmer det inte längre. Hon kanske har skaffat sig värsta hajpen sen mars typ när jag googlade runt lite på ett ohindrat nätverk. Nu är det lite off and on via mobilens internet. Det är på telefonen jag nån gång hittade henens twitter, där hon i sin Bio berättar lite om sig själv, som ni ser på bilden överst alltså. Hursomhelst gillar hon att rappa över lite industry beats och hon gör det rätt bra. Tyvärr når hon aldrig samma heshet som i den där Keak sången. Han kanske tvingade in henne i en jävligt jävligt rökig studio eller så hade de druckit massa whiskey rätt många dar i rad så att hon skulle få den där rösten.

Thug Angel – Get Em Gaz

Thug Angel – BMF

Kommentera

