Armani DePaul och NHT Boyz

Tjejen vid 1:26 är alldeles för ung och har en alldeles för syndig uppsyn tycker jag.

Det är ju bara alldeles för omöjligt att den här videon skulle undgå att postas på Bajonäs. Det är bukt-rappare och en jävla Eazy-E sampling till refräng. Fan vad fett. Vi har ju redan pratat om Eazy-E samplingar och hur fett det är så det behöver vi inte göra igen. Dessutom hinner jag inte. Men ni hinner lyssna tycker jag, och titta. New Bay rörelsens Armani Depaul var ju ingen favorit när jag hörde honom först direkt men nu börjar mina öron bli uppvärmda. Han försöker ju göra hits till exempel, det gillar jag. Jag är jävligt glad att gästerna NHT Boyz hiatus (som de säger i USA) från rappen inte var lika långvarig som förra gången när vi fick vänta i flera år. De släppte ett blandband för nån månad sen, jag tänkte lyssna på det idag. Om det är bra kanske jag skriver nåt.

Obs om ni trycker upp videon till sitt eget youtube-fönster så finns en länk till mp3n där

Kommentera

