TRANSPORT TRAP RAPP

A-Wax ser fortsatt jävligt farlig ut, eller hur?

Jag är jävlans peppad alltså! Fan vad fett. Fatta att det här typ är första gången nån från Brick Squad så uttryckligt närmar sig Transport-Trapp-Rapp. Alltså Brick Squad, som namnet föreslår, rappar ju mest om att sälja kola i gross. Men nu står fan YG Bootie (som han heter i min bok tills han gör en skiva med YG). Den här skivan kommer kanske bli bra, det är allt jag vet. A-Wax, vilken figur ändå. Nä nu hinner jag inte skriva mer ikväll men det gör inget för ni kan läsa och lyssna på vad YG och A-Wax har för sig i tidigare bajonäsinlägg. Så här ser alltså omslaget till herrarnas kommande samarbetsskiva skiva ut:

Vilken jävla Transport-Trapp-Rapp titel! Kommer Waka Flocka Flame och Gucci Mane rappa mer om logistiken kring kolahandelsgross blir jag överlycklig.

Ps. Okay återanvänt skämt om YG Bootie men vad fan jag tyckte det var kul nog för två rundor på internet.

Kommentera

