I’m Crazy On Da Dick

Schysst soffa.

Krissy – Nasty Girl

Krissy rappar om att killar med små kukar kan få gå ner på henne men hon tänker fan inte låta såna stickor komma i henne. Även det här var kul och förvirrande?

”really I aint in to sports and shit,
but my body stay good (alt wet/fit) lika a contorsionist”

Vad är det där sista ordet? Vad säger hon? Det låter som att hon säger kontorist, men det är väl inte möjligt? Anyways, det här fick mig att haja till uppenbarligen. Det är ju helt enkelt jävligt snuskigt. Undrar ni hur hon har hållit sig så okänd? Det är enkelt, det går ju fan inte att googla på namnet Krissy, då hamnar man bara hos nån asiatisk rappare som heter Krissy. Alltså asiatisk som från Singapore typ inte som asiat-amerikan. Men, jag gick bakåt för att komma framåt. Till källan. Till ThizzlerThizzler är ju uppenbarligen en jävligt bra blogg, och det var ju där den här sången fanns. Så det är ju bara att följa thizzlers Krissy-tag så hittar jag mer. Till exempel det här:

Även att den för mig nya Naya, och den av mig uppskattade Platt Janne gör det väldigt bra.

Nu fattar jag hur jag missat det här. Det är ju inte som att man springer hem för att se en video som heter nåt med TEAMBACKPACK. Sitta och kolla på rap ciphers som att det vore 1999. Vem vet det kanske dyker upp nån från typ Minnesota och rappar om att hip-hop var bättre förr, då är ju kvällen förstörd. Battle-rapp liksom, fan vad tråkigt. Gör en sång din sopa, tänker jag. Således har jag missat Krissy. Det var ju synd, för det här är ju helt okay. Jag menar, jag tycker inte att det är sjukt bra, till exempel låter alla tre rappare rätt lik varann. Men fan vad jag hajar till än som värsta tanten när de är så grova. Det här är hursomhelst vad som händer i bukten, och det måste ni ju få reda på. Framför allt Plane Jane aka Platt Janne fortsätter visa en jävla potential, och intressant att hon smygdissar Kreayshawn.

Slutligen en faktiskt musikvideo som Krissy har en vers i.

Kommentera

