YSD sjung-rapparen

WHAT SHAWTY WHOO?

YSD är nästa sång-rappare från Berkley i bukten. Fan vad hon går loss här, mitt i natten också. Jag har inte hört så mycket av hennes musik men efter en snabb titt på hennes hemsida så kan jag säga att jag gillar henne direkt. Kanske mest eftersom hon och jag typ har samma klädstil, dvs hon/jag har fattat grejen. Hon gör sig kanske kanske inte lite bättre på bild dock. Hon rappar och sjunger en del om tjejer btw, om det nu är intressant, ja venne.

Här är en bild på när hon hänger med Lil Kim.

Hon verkar förståndigt nog ha nåt att göra med HBK/New Bay, eller hon har iaf med Iamsu, Skipper och Kool John på sitt mixtejp I Love My Fans, som kom i november och går att ladda ner här. Jag laddar det själv just nu så jag vet inte hur det låter. Men jag har självklart lyssnat först på sången med Iamsu pga han är ju ett kvalitetsmärke av rang va. Här lyssna nu, och ladda ner hennes tejp så hon fortsätter rappa och göra musik pga bra ju.

YSD – I Rock Polo (Ft Iamsu & J. Swagga)

I Rock Polo pratar de om kläder och rock’n’roll, fast det presenteras i form av en rapsång. Vid ett tillfälle berättar hon att allt hon vill är att köpa ett stort hus till sin mamma, fan vad fett det låter ärligt också.

Kommentera

