Oh Blimey, SFs egna Dark Sister

Jag vet inte vad jag ska skriva om det här, mer än att jag verkligen gillar det, och att den text jag skulle skriva om klockan inte var sen och jag orkade skulle innehålla följande nyckelord/-begrepp:

blair whitch project, dark sister, konstfack, keayshawn, winters bone, twighlight, läderjacka, tween, glödlampa, konstskoleelev.

Kolepa har gjort videon. Har Kolpea och Oh Blimey gått på samma konstskola som Kreayshawn?

Jag ska snart lyssna på hennes mixtape, som finns tillgängligt på hennes hemsida. Tills dess får ni hålla er tillgodo med videon ovan och bilden nedan.

Uppdatering:

Hennes gäng kallar sig Pussy Mob Squad, förkortat PMS.

Kommentera

