J Maly – Good Pussy

Jag trodde ett tag Kool John skulle ta fram kuken på riktigt där i soffan. Jag trodde att Loverance på riktigt skulle bita den där tjejen i rumpan vid 2:15.

J Maly är en ny rappare från New Orleans, nä jag skoja han är från Oakland kanske men han borde va från New Orleans. Beatet är som ett typ obskyra ungdoms-rappar-södern circa 2005, ni vet Squad Up (Lil Waynes gäng) från New Orleans, Mouse On The Track från 2008. Fast lite snabbare. Alltså inte riktigt så men sången får mig att tänka på Loose As A Goose med Lil Boosie och Bang Em med DJ Unk. Båda är från 2009 (känns som 2005). Ok ni måste lyssna:

Lil Boosie – Loose As A Goose (Ft Foxx & Mouse)

DJ Unk – Bang Em Silly

Några av tjejerna i videon dansar till och med som bounce-dansare. Fan vad sjukt oväntat att höra HBK-rappare rappa som om de levde i södern förr i tiden. Jag kan inte släppa hur Kool John ser ut i sin jävla läderjacka i den där soffan.

Kommentera

