Slangin and Bangin

T- Nutty gjorde kanske förra årets bästa The Tonight Show med Dj Fresh. Här är han igen tillsammans med Liq ( som jag har noll koll på ) och han har så mycket gata med sig i båset det måste vara asfalt på golvet.
Liq står upp bra och hans ATL/Memphis flyt funkar perfekt enligt mig.

T-Nutty är extremt bra att beskriva hur det känns när adrenalinet tar över och bristen på impulskontroll får en att hamna i trubbel.
Han håller hårt på den gamla snabba flippiga Sacramento-stilen som jag gillar så mycket,bara det gör att jag alltid måste kolla allt han släpper.
Här rappar T-Nutty om när han träffade C-Bo första gången, såg han som en förebild och ville bli gangbanger, hur många kan göra det?
Och av nån skum anledning så får han alltid mig att vilja lyssna på Strong Arm Steady, Blak Mickey och annan San diego rap.

Trots olika färg på deras bandanas hoppas jag att vi nån gång får höra ett album med T- Nutty och Mitchy Slick i framtiden med beats av Cricket och Dj Fresh.
Man får ju drömma.

T-Nutty and Liq-Slangin and Bangin

T-Nutty and Liq-Criminals

T-Nutty and Liq-My 1st time (feat. Big meek)

Kommentera

