Bra kombo

Young L & Clyde Carson – Not The One

Undrar om nån vet vad det här innebär. Vi kan ju alltså bara hoppas att det innebär att de tänker rappar ihop jättemycket i framtiden. Clyde Carson har ju varit på gång kanske till och med längre än Young L, han var ju som en del av The Team en viktig komponent i bukten är hyphyn var grejen, sen signade han med The Game tror jag och det hände inte så mycket. Jag var inte uppe på killen då men började ana vad som fanns där typ under den perioden när det egentligen gick som sämst för honom. Ändå hann släppa en del bra skit, som den här throwback-sången. Den Traxamillion-producerade (om jag inte minns fel) Bo där han rappar om hostmedicin mellan ThreeSixMafia-samplingar. Nu har han släppt Slow Down som ni måste hört va? Nu är han lite på gång nationellt och kommer säkert jobba mer med artister från runt omkring.

Också gör han den här dängan med Young L. Det passar sig alldeles utmärkt för mig att dessa två herrarna jobbar för det är nämligen så att det är när Young L rappar lite som Clyde Carson gör som Young L är som bäst, enligt mig. Tillbaka till det gamla, tillbaka till The Pack-känslan och stilen.

Clyde Carson – Bo (2009)

Kommentera

