Mr No Hoe och Tyga

 

Tyga – Get Her Tho (Ft D-Lo)

Ibland glömmer jag bort D-Lo, jag tänker inte på han alls på ett jättelångt tag. Han är en up-n-comer osv tänker jag när jag väl tänker på han. Men som kom jag på nu fan jag lyssnade på D-Lo 2008 det är ju åtta nio år sen (ni vet, ett år är inget år, två år är ett år, tre år är typ sju år, exakt som med antalet gånger). Men så påminner han mig ibland om varför han är så bra. Ockås intressant att han så här efter nio år, dvs sen 2008, fortfarande är Mr No Hoe, efter alltså:

D-Lo – No Hoe[audio https://bayonnaise.files.wordpress.com/2012/08/13-no-hoe-_-d-lo.mp03

Kommentera

