Yung Swoolahs musik

Jag upptäckte för circa en timme sen att det finns två Yung Swoolah mixtapes/album på Spotify. Att jag upptäckte det först nu beror nog mest på att jag så sällan använder spotify, men jag höll på lite slappt att göra en spellista med lite VBDFR?! sånger vi har spelat i avsnitten (det är bara de sånger som finns på Spotify från de första två avsnitten än så länge). Jag såg Spotify hos en kompis innan det ens fanns och tyckte det var skitcoolt, men sen fanns inga sånger med Husalah där och då (typ 2003-2009 nån gång kan det varit, det var INNAN Spotify fanns på riktigt iaf) sket jag i det. Sen dess har jag loggat in på Spotift typ nån gång per år. Varje gång har andra användare varit inloggade (Jenny Seth och Rebecca Åbergs är nog de konton jag tjyvlyssnat mest på) så jag har behövt tänka jättelänge på vad mitt eget inlogg är, en gång hade jag glömt både användarnamn och lösenord t ex. beroende på vems konto som användes på nyår typ. Shit vad ointressant för alla, hursom, fuckin Yung Swoolah vars skivor är omöjliga att få tag på (om man inte betalar), och han spelas nästan aldrig på radio (sjukt), han har TVÅ jävla skivor på Spotify hursom.

Så nu lyssnar jag på Yung Swoolah i datorn och ska förska lista ut hur jag ska få in sångerna i min telefon. Jag är rätt tech savvy men har ju inte betal-Spotify så får se hur det går.

Nu har ni säkert lyssnat på sången i videon där ovan, Yung Swoolah som jag är så besatt av är ju alltså han med helt jävla uppfuckad röst. Blast Holiday gillar jag också men typ alla försvinner bredvid Yung Swoolah, förutom när han gör musik med Husalah eftersom alla försvinner bredvid Husalah, förutom Swoolah, just när de två gör musik finns de båda kvar och jag sitter med hakan i gatan och alla andra försvinner. Här t ex:

och här:

Kommentera

