Balance ej gymmet

Jag har inte gett Balance en riktig chans det må va sagt, han har liksom aldrig riktigt lockat mig nog. För mig kommer han nog fortsätta vara mannen jag trodde hade gjort en riktig hittig sång för några år sen, jag hörde alltså en remix med Roach Gigz och några som hette Black & Gold, den handlade om baseball-laget San Francisco Giants som vann World Series det året, jävla hittigt beat så jag googlade Black & Gold och det visade sig att Balance gjort sången, fan vilket beat.

Sen visade det sig att originalsången var gjord av en trollkarl från Pittsburgh och beatet gjort av en man som heter Tord eller Tore eller nåt sånt så Balance hade själv snott det och bytt titel bara. Men men. Den här sången är lite spännande.

Som ni hör låter det mer som Lil Mama när hon släppte sitt album typ 2007(?) än vad det låter ugna Kalifornien, jag vet inte vad han va ute efter riktigt, det är ju ingen post-based/jerkin dänga dirket, men hey, Lil Mama var rätt king när hon var på gång. Lil Gloss var fet som jag minns det.

Nu får vi bara vänta och se om någon Swagger Jackar Balance.

Kommentera

