Sitcom möter HBK

 

Det kanske bara är jag som tänker på det? Kolla på videon nu först och ropa när ni vet vilken sitcom jag tänker på när jag ser grabbajävlarna sitta runt bordet med några bärsa-bira och ört-ciggisar så där. Vi säger så här jag såg denna serien på mitt skogsteveutbud när jag kom hem från skolan, och det var inte Sunset Beach.

Om vi säger så här jag har ätit många fryspizzor framför den här serien, gräddade i ugn inte i micro pga smaken över allt.

Om vi säger så här jag har tagit hygienråd från en karaktär i den här serien.

Om vi säger så här jag har druckit många Café Au Lait i läderfåtöljen tittandes på den här serien.

Om vi säger så här många som väntade på Keno såg nog flera gånger slutminuterna av nåt avsnitt av den här serien.

Jay Ant och Iamsu forsätter visst pusha sin skiva Stoopid från Juli i år, och de gör de väl rätt i för jag hade precis glömt att den fanns. Likt en ung kalifornisk producent har den ur HBK som producerat den här samplat nån rap-klassiker och gjort sin sak med den. Man funderar ju lite för övrigt hur Erk känner nu när kidsen som gör typ samma sak som han har sån framgång och han hamnar lite i skymundan med sin grown-ass-approach i typ varje låtkoncept. Han vill va Kendrick och Roach Gigz samtidigt, får se vad det blir av han.

Har ni kommit på vilken teve-serie jag tänkte på när jag såg videon?

5 thoughts on “Sitcom möter HBK

Kommentera

