Jocke Stalin sjunger om knark igen

 

Lite skillnad är det väl jämfört med alla knarksånger J Stalin har gjort hittills. Den absoluta majoriteten av hans knarksånger har handlat om att sälja droger, t ex till Rick James. Sen har han ju både rappat och sjungit om sin chilla-med-knark livsstil en del. Men jag tror faktiskt inte jag hört så många sånger om att hänga med tjejer som är höga.

Nu har ni chansen! Det är väl en mix av att han nuförtiden helst sjunger romantiska ballader om kärlek istället för att rappar om att mörda folk, och att han vill hänga med i tiderna. Ja svär att jag för fem år sen när jag började lyssna på buktrap läste massa rubriker om att molly var det nya crack i bukten, San Quinn va en extorsk osv, hela jävla thizz gick ju ut på det. Då gick jag direkt från att lyssna massa på en musikscen från Baton Rouge som kallade exstasyknaprande för jiggin till att lyssna på buktmusikscenen och dess thizz. Nu har världen hunnit ikapp och alla från överralt gör sånger om molly det är som att de är allt de tänker på de där musikerna.

Anyways, jag har inte alltid diggat Stalins nya sång-inte-så-mycket-rap-stil men jag tycker det funkar här. Även om jag tycker att Problem stjäl showen på slutet.

Kommentera

