Mer TheBobbyEffect

Hej!
Jag skrev ju om TheBobbyEffect här bara för några inlägg sen, och sen pratade jag om henne pyttelite i senaste avsnittet av min prisnominerade poddradiostation Vad blir det för rap?, precis som jag skrev sist sa jag i podden att jag tidigare inte varit ett enormt fan av henne. Men, min prisnominerade poddkollega Sanna Berg aka Pussy Made of Gold sa att hon gillade The Bobby Effect så nu har jag gett henne en till chans!

Detta är vad jag hittade! Detta är vad jag gillade! Hon är rätt tuff och hon kan rappa så att det låter bra! Så fort hon släpper ett mixtape som inte är presenterar av Lil Debbie så kommer jag att lyssna på det och det borde ni också.

Hej då.
Vänliga hälsningar, Juice Mannen Hugo.

Kommentera

