Håller än!

 

Hade ju inget emot att höra nån rappa på det här beatet igen om en säger. Ja om ni inte vet vad det är för beat pga känner inte igen så får ni helst genast lyssna ikapp er på Trina och Trick Daddy. Vet ni inte vilket beat det är för ni har inte tryckt på play här ovan än så får jag väl helt enkelt berätta: The Bobby Effect rappar över Trina och Trick Daddys Nann Nigga.

Och det har jag inget emot alls. Det vanligaste skälet till att jag inte gillar när en okänd artist rappar på ett strort beat är att jag tycker att det blir så tydligt hur mycket sämre de år på att rappa när det sätt i direkt jämförelse med originalartisten. Framförallt när de bara rappar liksom, alla finesser och allt kreativt originalrapparen gjort, det är inte samma sak att komma på det själv som att härma det.

Men! Den här gången har jag inget emot det för jag blev helt enkelt för glad av att höra det här beatet. The Bobby Effect känns ju mer på lek typ medan Trina var mer farlig och det är rätt skönt för iom att de låter lite annorlunda i sin approach behöver hon inte jämföras lika mycket med en av världens bäste rappare nånsin (Trina alltså) som om hon valt att låta precis som Trina.

För er som inte kan jämföra pga inte hört originalet, här är det:

Kommentera

